Üdvözlet Baliról.....

Szeretettel köszöntjük a Bali Go Tours & Travel honlapján! Mi egy magas színvonalú túra és rendezvény szervezéssel foglalkozó iroda vagyunk, legfontosabb számunkra a balira utazni vágyók kívánságait, érdekeit szem előtt tartani. Cégünk 10 éves tapasztalattal rendelkezik a turizmus terén. Több mint 100 villával és hotellel állunk szerződésben és hisszük, hogy nálunk találkozik a legmagasabb utazási színvonal az ehhez lehetséges legkedvezőbb árral. Ezek mellett természetesen további hotelekkel tárgyalunk folyamatosan, hogy önnek a legfrissebb információkat tudjuk szolgáltatni a sziget jelenlegi helyzetéről, valamint hogy rajtunk keresztül minél többet meg tudjon takarítani a szállásokon.

Mi a Bali Go Tours & Travel nagy hangsúlyt fektetünk a magas színvonalú szolgáltatásokra. Továbbá működik egy forró drót melyet a 7 minden napján bármely időpontban elérhetnek akármilyen kérdésük adódik Balin. Abban különbözünk a többi irodától, hogy nem csak megszokott 3 féle túra csomagból választhatnak amelyet nem lehet variálni. Mi bármiféle igényt képesek vagyunk kielégíteni, sőt, szeretjük a szokásostól eltérő túrákat is szervezni. A többi irodával szemben mi szeretjük a kihívást és bátran állíthatom eddig nem volt olyan, amelyet ne tudtunk volna teljesíteni. Csak, hogy néhány példát említsünk, az elefánt lovaglástól kezdve a delfinekkel úszáson át, a szörf és egyéb különleges sportokon át, a vulkán túrákig mindent meg lehet valósítani. Valamint működik egy szintén 24 órás info vonal amely a leendő ügyfelek kérdéseit, illetve a partner irodák kérdéseit hivatott megválaszolni. Ismét hangsúlyozzuk, nálunk az ügyfél elégedettsége a legfontosabb, bármennyi munkát is jelent ez számunkra.

Kérjük ne habozzon felkeresni minket amennyiben hajlik egy csodás utazás élménye felé. Továbbá várjuk azon irodák jelentkezését akik részesei kívánnak lenni egy jelenleg is sikeres, ám egyre fejlődő szövetségesnek. Amit biztosan ígérhetünk hogy amennyiben az ön cége felkeres minket, az, egy mindenki számára gyümölcsöző döntése lesz.

Csak egy példa referenciáink közül, a TV2-es celeb utazós műsorban résztvevők útját is mi szerveztük és amint láthatták, nem okoztunk csalódást.

Üdvözlettel

A Vezetőség.

Bali kirándulások

Bali Interakció Delfinnekkel

Tapasztalja meg Ön is, micsoda élmény barátságos delfinekkel játszani!
Egyszerre játék és ismeretterjesztés!
Kössön barátságot a delfinekkel!
Egy életreszóló találkozás!
Kedvére játszat az intelligens

Kirándulás Nyugatról Észak-Balira

Útvonal: Tanah Lot – a partmenti sziklaszirtre épült templom, Bedugul - fűszer- és virágpiac, Ulun Danu Bratan templom a

Kirándulás Kelet-Balira

Útvonal: egy eldugott hindu-buddhista-taoista hármas templom, Pura Besakih anyatemplom, Mahagiri rizsterasz, Tirta Gangga vízipalota.

Utunk első állomásáról legyen elég annyi,

Irány az Indonéz szigetvilág

Az Inonézia mint szó két görög szóbol ered, az „Indos” indián és a „Nesos” ami pedig szigeteket jelent. Ez a

MINAHASA FELFEDEZÉSE 5 NAP / 4 ÉJSZAKA

1.NAP: Megérkezés
Megérkezés a Sam Ratulangi repülőtérre. Találkozó és gyors eligazítás. Városnézés Manadóban. Bejelentkezés a helyi szállodába.

2.NAP: Egész napos búvárkodás/sznorkelezés/városnézés
Reggeli

Az Ijen Fennsík Felfedezése - 2 Nap, 1 éjszaka

Cégünk tapasztalatának köszönhetően garantáljuk, hogy a lehető legjobb
túraútvonalakra visszük el Önt Bali szigetén túl is, nevezetesen a
kelet-jávai Ijen

Makassar - Bugis - Toraja Túra 7 Nap / 6 Éjszaka

1.NAP: Repülőtér - Ujung Pandang
Megérkezés a makassari Hasanuddin repülőtérre. Találkozó és gyors eligazítás. Rövid városnézés, a Rotterdam erőd és a